מנעולן באור עקיבא – לחיוג מהיר >>  050-3671463

שירות ללא תחרות!!!

במידה ואתם מאיזור אור עקיבא והסביבה וזקוקים לפרוץ דלת/ מנעול/רכב/כספת

ו/או להחליף צילינדר, מנגנון ולקבל ייעוץ מקצועי אזי הגעתם למקום הנכון

זהבי מנעולן ייתן לכם שירות מקצועי ואדיב 24 שעות ביממה ,7 ימים בשבוע!

מנעולן באור עקיבא

מתי נצטרך להזמין מנעולן באור עקיבא? כמה מצבים נפוצים אפשריים: למשל אם המפתח נתקע בתוך המנעול ואיננו מסתובב. אם המפתח בשום פנים ואופן לא יוצא, אם אי אפשר לסובב אותו ואנו מפחדים שהמפתח ישבר, נוכל להזמין מנעולן. כמובן, אם המפתח נשבר בתוך הצילינדר או המפתח הלך לאיבוד, גם אז נצטרך להזמין מנעולן באור עקיבא. ומלבד זאת, נצטרך להזמין איש מקצוע גם אם נכנסנו לבית חדש ואנו רוצים צילינדר ומפתח חדש. גם אם מישהו חלילה פרץ לדירה, נצטרך להחליף את החלפת מנגנון הנעילה.

איך נבחר מנעולן איכותי

על מנת לזהות מנעולן איכותי, כדאי לוודא שהוא בעל שנות ניסיון רבות. בנוסף, נוודא שיש לו את הניסיון הרלוונטי עבורנו. לדוגמא, אם המפתח של הרכב אבד, נוודא שמדובר במנעולן שיש לו גם ניסיון בתור פורץ רכבים באור עקיבא. תמיד, וודאו שמבקשים מכם אישור משטרה על הפריצה או תעודת זהות. זה סימן לכך שמי שמולכם רוצה לוודא שאתם בעלי הבית או הרכב. מי שלא נוהג בצורה כזאת איננו מקצועי! בנוסף, תצטרכו לדרוש לראות אישור מהמשטרה מהמנעולן כדי שתדעו שיש לכם על מי לסמוך. אם גם קיבלתם המלצות, תוכלו לדעת שאתם מסודרים, מכל כיוון שלא תסתכלו על זה.

איך יודעים כמה עולה מנעולן

שירותי מנעולנות מגוונים מאוד. מנעולן באור עקיבא מסוגל לבצע פעולות שונות כגון תיקון כספות, החלפת ידיות, התקנת צילינדרים של פלדלת, החלפת צירי דלתות ועוד. כל סוג של שירות מבוצע בתעריף משלו. כל פורץ רכבים באור עקיבא יוכל לומר שאפילו פריצה לרכב איננה בעלת תעריף יחיד משום שלכל רכב מערכת נעילה שונה ומורכבות הפריצה שונה. כאשר אתם מזמינים את המנעולן, תוכלו לקבל הצעת מחיר או הערכה, לפי סוג השירות הרצוי לכם.

נתקעתם מחוץ לבית? נשבר לכם המפתח? אין בעיה זהבי המנעולן כבר בדרך אליכם תוך כמה דקות הבעיה נפתרה.  שירותי מנעולן באור עקיבא ברגעים שאתם תקועים בגלל מנעול תקול או מפתח שבור הם בהחלט לא נעימים לאף אחד כך שאין ספק שכיום בכמה לחיצות בטלפון ניתן להזמין חילוץ מהיר בכל שעה של היום.

זהבי מנעולן באור עקיבא מספק עבורכם שירותי פריצת מנעולים, אנו מסוגלים לפרוץ את כל סוגי המנעולים בצורה מקצועית וכזו שלא תשאיר אחריה נזק מיותר. אנו מבצעים פריצת כל סוגי המנעולים בחדרה , פריצת כל סוגי המנעולים בפרדס חנה, וכמובן פריצות רכבים.

זהבי מנעולן מורשה מטעם משטרת ישראל מעניק ללקוחותיו שירות אמין מהיר ומקצועי, אנו מגיעים ללקוחותינו במהירות המרבית, אנו זמינים עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה שבעה ימים בשבוע

אז אם אתם תקועים זהבי המנעולן בדרך אליכם והבעיה נפתרה.

ההתמחות שלנו:

*פריצה ותיקון דלתות מכל הסוגים

*פריצה והחלפת מנעולים של כל החברות בשוק

*החלפה ותיקון צילינדרים

*החלפת מנגנונים

*פריצת רכבים מכל הסוגים

*פתיחת כספות ביתיות ותעשייתיות

איזורי שירות:
  • זכרון יעקב
  • בנימינה
  • חריש
  • עמק חפר
  • פרדס חנה
  • כרכור
  • כפר יונה
  • קיסריה
  • אור עקיבא
  • חדרה
  • נתניה
  • אלכין

מנעולן באור עקיבא: לפתרון כל בעיה!

אם אתם גרים באור עקיבא בטח תשמחו לדעת שיש בבה מבחר של אנשי מקצוע. אחד התחומים שניתן למצוא אנשי מקצוע איכותיים הוא בתחום המנעולנות. תוכלו למצוא מנעולן באור עקיבא שיעזור לכם לטפל בכל בעיה הקשורה בדלת הבית שלכם, למשל תיקון דלת פגומה, החלפת צילינדר לדלת או אפילו לפרוץ דלת. בדקו הצעת מחיר ממנעולנים באזור המגורים שלכם, ותקבלו שירות ומקצועי, הזמין עבורכם בכל עת.

רוצים לתקן דלת או להחליף צילינדר לדלת?

מה עושים כשהדלת לא נסגרת היטב, או כשיש בעיה בצילינדר של הדלת או כל בעיה אחרת הקשורה בדלתות הבית שלנו? הפתרון הוא לפנות למנעולן באזור המגורים שלכם, כגון מנעולן באור עקיבא, אם אתם מתגוררים באור עקיבא, או בכל מקום אחר בארץ. מומלץ לבחון מספר הצעות מחיר ממנעולנים באזור המגורים שלכם, ולבחור את המנעולן המתאים ביותר, בחינת מחיר, וותק, ומיומנות בפתרון הבעיה. בסופו של דבר, אם תבחרו מנעולן מקצועי, שיידע לטפל במיומנות בדלת הבית שלכם, אז סבירות גבוהה שתחזרו לבקש את שירותיו, כאשר יידרש, ואף להמליץ עליו לחברים, מכרים ומשפחה.

מחפשים שירות של פריצת דלתות אם נתקעתם מחוץ לבית?

חזרתם מאוחר מאירוע חגיגי או מהעבודה ולפתע גיליתם שאיבדתם את המפתחות ואין לכם אפשרות להיכנס הביתה? במקרה כזה הפתרון הוא להתקשר מיידית למנעולן, אשר יגיע לפרוץ את הדלת, כדי שתוכלו להיכנס הביתה בבטחה. מנעולן מקצועי יידע לפרוץ את הדלת במיומנות וללא גרימת נזק בשירות מקצועי ויעיל. מנעולן יוכל לפרוץ את הדלת בכל מקרה חירום, למשל אם ילד חסר ישע נתקע בבית ולא יכול לפתוח את הדלת, או כל סיבה אחרת, ובדרך כלל מנעולנים יהיו זמינים 24 שעות ביממה, לטיפול במקרי חירום כאלו.